انتخاب برگه
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
دکتر داریوش نادری / لیپوماتیک / عمل لیپوماتیک سینه؛ معجزه فرم دهی و کاهش سایز سریع

عمل لیپوماتیک سینه؛ معجزه فرم دهی و کاهش سایز سریع

عمل لیپوماتیک سینه امروزه از عمل های زیبایی پر مخاطب به‌شمار می‌آید. جراح در عمل لیپوماتیک با کم کردن از حجم چربی های اضافه، باعث فرم دهی و احساس رضایت مراجعه کننده می‌شود. اگر قصد دارید عمل لیپوماتیک سینه انجام دهید یا در این زمینه بیشتر بدانید، با ما در ادامه همراه باشید.

لیپوماتیک سینه

عمل لیپوماتیک سینه چیست ؟

عمل لیپوماتیک سینه یک عمل زیبایی به جهت کوچک شدن ناحیه سینه انجام می‌شود. در این عمل پزشک با سوراخ یا برش های کوچک لوله ی کانولا را برای استخراج چربی اضافه درون سینه اقدام می کند. انجام عمل لیپوماتیک سینه باعث بهبود اندازه سینه ها و بالا رفتن اعتماد بنفس می‌شود. این عمل برای مردانی که از شل بودن و افتادگی سینه ی خود رنج می‌برند بهترین راه درمان‌ است. همچنین برای خانم هایی که از بزرگ بودن سینه ی خود رنج می برند بهترین راه جهت خوش فرم کردن سینه و تناسب اندام آن ها است.

مزایای لیپوماتیک سینه

برخی مزایای عمل لیپوماتیک سینه عبارتند از:

  • کاهش چربی های اضافی سینه
  • خوش فرم شدن سینه
  • سفت و محکم شدن سینه
  • امکان پوشیدن لباس های جذب
  • بالا بردن اعتماد بنفس
  • راحت شدن از درد های ناشی از سنگینی سینه ها

بیشتر بخوانید: لیپوماتیک شکم و پهلو

عمل لیپوماتیک سینه چگونه انجام می‌شود؟

در لیپوماتیک سینه، چربی‌های اضافی با استفاده از دستگاه‌ مخصوص که لرزش و ارتعاش ایجاد می‌کند، از بین می‌رود. روند درمانی این عمل پیکرتراشی به این صورت‌ است که جراح روی سطح پوست سینه فرد، برش یا سوراخ ایجاد می‌کند. لوله ی نازکی به نام کانولا را به داخل بافت چربی وارد می‌شود که با ایجاد حرکات ارتعاشی و امواج، باعث خرد شدن چربی های اضافه می شود سپس با نیروی مکنده ی کانولا به استخراج چربی ها می‌پردازد.

نحوه انجام لیپوماتیک سینه

عمل لیپوماتیک سینه برای چه افرادی مناسب است ؟

عمل لیپوماتیک سینه مناسب افرادی‌ است که دارای سلامتی جسمی و فاقد بیماری های خاص هستند. اکثرأ براین باورند که عمل لیپوماتیک سینه فقط مخصوص خانم هاست، درصورتی‌ که مردانی که از بزرگی سینه ی خود رنج می برند هم مخاطب این عمل قرار می‌گیرند. ایشان برای از بین بردن چربی های اضافه در این قسمت از بدن‌شان، به جراحان زیبایی مراجعه می‌کنند و تقاضای انجام عمل لیپوماتیک سینه را دارند. آنها به علت این‌که از افتادگی و شل بودن سینه ی خود عذاب می‌کشند با انجام عمل لیپوماتیک سینه به تناسب اندام خود می رسند و احساس رضایت می‌کنند.

همچنین خانم هایی که سینه های آنها بیش از حد نرمال و طبیعی بزرگ می‌باشد، لیپوماتیک گزینه مناسبی است. این افراد بر اثر وزن سنگین چربی هایی که در ناحیه سینه تحمل می‌کنند از کمر درد و  گردن درد های مداوم رنج می‌برند. برای این‌که بدانید آیا انجام عمل لیپوماتیک سینه برای شما مناسب می‌باشد یا خیر ویا برای این‌که بدانید عمل لیپوماتیک سینه چه مدت زمانی طول می‌کشد، به بهترین جراح لیپوماتیک جهت مشاوره مراجعه کنید.

یا اگر سابقه بیماری یا جراحی خاصی داشته اید انجام این عمل نتیجه بخش می‌باشد یا خیر، نوع و مدت بیهوشی شما در این عمل، مدت دوره ی نقاهت این عمل چند روزست، ممنوعیت های این عمل شامل چه مواردی می‌باشد و بسیاری از این قبیل سوالات حتمأ به پزشک مراجعه کنید تا به نسبت ویژگی های جسمی شما در این باره نظرات خود را بگوید.

اقدامات قبل از انجام عمل لیپوماتیک سینه

برای انجام عمل لیپوماتیک سینه مانند سایر عمل ها بهتر است اقداماتی جهت بهتر سپری شدن روند انجام این عمل انجام دهید؛

۱- عدم مصرف مواد مخدر وموا الکلی حداقل از دوماه قبل عمل

۲- رژیم غذایی مناسب قبل از عمل

۳- عدم استفاده ی داروهایی از قبیل داروهای؛ آسپیرین دار، ضدالتهاب و مکمل های گیاهی

بیشتر بخوانید: لیپوماتیک باسن

مراقبت های بعد از انجام عمل لیپوماتیک سینه

  • پوشیدن لباس مخصوص بعد از عمل تا مدتی که پزشک تجویز کرده
  • مدل درست خوابیدن به شکلی که تا پایان دوره ی نقاهت به سینه ها فشار وارد نشود.
  • مصرف مواد غذایی سالم و حداکثر پرهیزاز خوردن مواد غذایی پرچرب
  • استفاده نکردن از مواد مخدر و الکلی در دوره ی نقاهت
  • درصورت مشاهده ی هر گونه کبودی یا تورم، عفونت یا خونریزی شدید به پزشک خود اطلاع دهید.

ماندگاری نتایج عمل لیپوماتیک سینه به چه عواملی بستگی دارد؟

با رعایت مراقبت های بعد از عمل می‌توان طول عمر و دوام نتایج عمل را به مدت بیشتری حفظ کرد. ماندگاری نتایج تمامی عمل های زیبایی لیپوماتیک به مدل مراقبت های بعد از آن عمل بستگی دارد مثلاً ورزش و رژیم غذایی که زیر نظر پزشک مربوطه باشد می‌تواند یکی از مهم‌ترین علت های ماندگاری نتایج عمل لیپوماتیک سینه باشد.

خوردن مواد غذایی سالم وحداکثر پرهیزاز مواد غذایی با چربی های زیاد می‌تواند از بازگشت حجم چربی های اضافه به بدن خودداری کند.

انجام حرکات ورزشی که به تأیید پزشک مربوطه رسیده باشد، در بالا بردن تحرک عضلات وگردش خون نقش ممی دارد. عضلاتی که تحرک های مناسب دارند از انباشته شدن چربی های اضافه در خود ممانعت می‌کنند. پس میزان مانگاری و دوام نتایج عمل لیپومایک سینه، ارتباط مستقیم با سبک زندگی و نوع تغذیه شخص دارد.

معایب لیپوماتیک سینه

برخی معایب عمل لیپوماتیک سینه عبارتند از:

  • احتمال خونریزی
  • احتمال عفونت در محل بخیه ها
  • کبودی و تورم
  • احتمال نامتناسب شدن اندازه ی سینه ها

هزینه عمل لیپوماتیک سینه چیست؟

برای انجام عمل لیپوماتیک سینه هزینه ی ثابت و مشخصی وجود ندارد، زیرا هزینه ی این‌گونه عمل ها به چندین عامل بستگی دارد؛

۱-میزان چربی اضافی

۲-دستمزد پزشک

۳-مرکز انجام عمل

همان‌طور که فرم بدن هرشخص با شخص دیگر متفاوت است و میزان چربی اضافه  در سینه ی هر شخص یا شخص دیگر متفاوت است، میزان دستمزد هر جراح برای انجام این عمل با سایر جراحان متفاوت است.

نتیجه گیری

 جهت خوش فرم شدن سینه ها با انجام عمل لیپوماتیک سینه به استخراج چربی های اضافه ای که در سینه ی مردان باعث شل بودن یا افتادگی سینه ها می‌شود و در سینه ی زنان باعث سنگینی می‌شود اقدام می‌شود.

دکتر داریوش نادری

دکتر داریوش نادری

دکتر داریوش نادری متولد ۱۳۴۴ بعد از اتمام دوران تحصیل در مقاطع راهنمایی و دبیرستان (دبیرستان البرز) در سال ۱۳۶۲ وارد دانشکده پزشکی شیراز و در سال ۱۳۶۹ از این دانشگاه به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل گردیده است . در سال ۱۳۷۱ رزیدنتی جراحی عمومی را در دانشگاه تهران شروع و در سال 1375 به عنوان جراح عمومی فارغ التحصیل شده است و در سال ۱۳۸۰ دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در بیمارستان امام خمینی تهران آغاز و در سال ۱۳۸۳ با کسب رتبه اول در امتحان فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت خود را آغاز نموده است.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی؛ کدام برای من بهتر است؟

تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی؛ کدام برای من بهتر است؟

آیا برای شما سوال است تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در چیست؟ انتخاب بین لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی بستگی به نیازهای خاص هر فرد و اهداف او از جراحی دارد. لیپوماتیک برای حذف چربی‌های موضعی در در مناطق خاص بدن مناسب است، در حالی که ابدومینوپلاستی برای افرادی که به...

وزن مناسب برای لیپوماتیک چند کیلو است؟

وزن مناسب برای لیپوماتیک چند کیلو است؟

وزن مناسب برای لیپوماتیک چقدر است؟ لیپوماتیک یکی از سریع ترین روش های لاغری و موثر برای کاهش چربی های موضعی و بهبود تناسب اندام است. در هر صورت برای دستیابی به بهترین نتیجه و کاهش خطرات عمل جراحی، داشتن وزن مناسب قبل از انجام این روش بسیار مهم است. وزن مناسب برای...

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک و روش های جلوگیری از آن

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک و روش های جلوگیری از آن

آیا افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک قابل پیشگیری است؟ این سوال برای هر فردی که می خواهد اقدام به عمل لیپوماتیک نماید پیش می آید. شل شدن پوست بعد از لیپوماتیک بسته به عوامل مختلف در هر فردی متفاوت است اما رعایت برخی نکات با اهمیت باعث می شود تا شل شدگی و افتادگی پوست تا...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *