انتخاب برگه
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
دکتر داریوش نادری / جراحی بینی / معرفی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران + نمونه کار و فیلم جراحی

معرفی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران + نمونه کار و فیلم جراحی

در این مقاله قصد داریم عنوان بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را با معرفی دکتر داریوش نادری یکی از جراحان برگزیده در تهران به طور کامل شرح دهیم. همانطور که می دانید فرم بینی افراد تاثیر زیادی در چهره فرد دارد، و کسانی که دنبال جراحی بینی خود هستند از فرم بینی خود راضی نبوده و علاقمند به داشتن بینی زیبا می باشند. امروزه انجام عمل زیبایی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در ایران به حساب می آید. این نوع عمل جراحی در واقع ترکیبی از عمل بینی فانتزی و عمل بینی طبیعی می باشد که این نوع ترکیب زیبایی باعث محبوبیت بیشتر در افراد مختلف می باشد. این جراحی  روی بینی باعث زیبا تر شدن ظاهر شما می‌شود. نکته قابل توجه این است که این نوع جراحی بر روی بینی های استخوانی بیشتر انجام می شود، اما در صورت صلاحدید پزشک و بررسی بینی فرد، می توان بینی های گوشتی را هم به صورت نیمه فانتزی عمل کرد. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین جراح بینی نیمه فانتزی را پیدا کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید…

ویدئوهای جراحی بینی در اتاق عمل و رضایت از جراحی بینی دکتر داریوش نادری فوق تخصص جراحی پلاستیک را مشاهده کنید:

تفاوت جراحی بینی نیمه فانتزی با جراحی بینی طبیعی و فانتزی

بسیاری از افراد ممکن است نتوانند تفاوت های بین بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی را به درستی از هم تشخیص دهند. جراحی بینی نیمه فانتزی روی صورت افراد با بینی استخوانی بیشتر انجام می شود که البته نوع جراحی به نظر پزشک متخصص بستگی خواهد داشت. در مدل نیمه فانتزی، بینی به شکل سربالا، کوچک و دارای قوس می باشد. افرادی که دارای صورت ریز و ظریف و دارای بینی غضروفی با پوست نازک هستند در این نوع جراحی نتایج بهتری را خواهند گرفت.

بینی نیمه فانتزی مابین بینی طبیعی و فانتزی محسوب می شود، چرا که در دو مدل طبیعی و فانتزی نیز جراحی به صورت قوس و بینی با نوک سربالا می باشد، اما میزان قوس و سربالایی بینی در این دو مدل کمتر بوده و طبیعی تر به نظر می رسد. نکته ی دیگری نیز که می بایست در مورد آن اطلاع داشته باشید این است که در جراح بینی طبیعی، قوس و بینی سربالا وجود ندارد، بلکه فرم طبیعی بینی حفظ می شود و تنها ایراداتی مانند:  برجستگی و قوس روی بینی، ایرادات نوک بینی ، بزرگ بودن بینی و بد فرمی بینی برطرف می شود.

انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

برای انجام بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران، ابتدا در مورد کار پزشک مربوطه تحقیق نمایید. مشاهده بینی بیماران مختلف، می تواند به شما در انتخاب جراح مناسب کمک شایانی را داشته باشد. حتماً جراحی خوب و با تجربه ای را برای عمل خود انتخاب کنید، زیرا این شمایید که بعد از جراحی باید از نحوه کار دکتر متخصص و بینی خود رضایتمندی کامل را داشته باشید.

ما برای انجام جراحی بینی در تهران؛ با اطمینان دکتر داریوش نادری را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا ایشان مهارت بالایی در جراحی انواع بینی و بخصوص بینی نیمه فانتزی دارد. عمل بینی نیمه فانتزی برخلاف طبیعی و نیمه فانتزی نیازمند دقت بسیار بالا بوده و چنانچه قوس بینی خیلی زیاد باشد، بینی از حالت زیبا و نیمه فانتزی خود خارج می شود و به شکل فانتزی تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل درباره جراحی بینی فانتزی

مشاهده نمونه کارهای دکتر نادری این را مشخص می کند که ایشان یکی از جراحان ماهر و دقیق در این کار می باشد. در صورتی که قصد جراحی را دارید کافیست جهت مشاوره و انجام عمل جراحی با مطب دکتر تماس حاصل نمایید تا با تعیین وقت قبلی و معاینه بینی شما، کار جراحی شما  نزد بهترین جراح در تهران انجام گیرد.

نمونه رینوپلاستی از زاویه نیمرخ
بهترین-جراح-بینی-استخوانی-تهران
بهترین-جراح-بینی-استخوانی

مراحل جراحی توسط بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

بعد از معاینه توسط دکتر نادری و تعیین وقت جراحی به فرد روال زیر برای جراحی بینی نیمه فانتزی طی می شود:

  1. با تجویز پزشک، فرد باید نتیجه آزمایش و عکس های بینی خود را به پزشک تحویل دهد.
  2. در روز جراحی یک نفر همراه بیمار، باید در بیمارستان یا کلینیک همراه فرد حضور داشته باشد.
  3. با توجه به شرایط فرد برای انجام جراحی از بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی استفاده می شود.
  4. پس از انجام جراحی، بیمار به اتاق ریکاوری جهت به هوش آمدن منتقل می شود.
  5. معمولاً پس از جراحی نیازی به بستری در بیمارستان یا کلینیک نبوده و بعد از چند ساعت از جراحی، فرد ترخیص می شود.

مراقبت های توصیه شده توسط بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

بعد از جراحی بینی مدل نیمه فانتزی، افراد می بایست نسبت به رعایت نکاتی در مراقبت های پس از عمل دقت نمایند، تا دچار مشکل نشوند. از جمله مراقبت های بعد از جراحی بینی عبارتند از:

  1. در ماههای ابتدایی مراقب باشید تا بینی شما ضربه نخورد، حتی الامکان از تردد در جاهای شلوغ پرهیز نمایید.
  2. داروهای تجویزی توسط پزشک را به موقع و منظم مصرف نمایید.
  3. از رفتن به استخر جهت شنا تا ۲ ماه بعد اکیداً خودداری نمایید.
  4. برای بهبود سریعتر زخم های جراحی  و بخیه ها، از پمادهای تجویز شده دکتر بصورت منظم استفاده نمایید.
  5. در روزهای ابتدایی جراحی جهت سهولت در بلعیدن غذا، غذاهای نرم و آبکی مانند سوپ، آش، حلیم، آبگوشت و … استفاده نمایید.
  6. در هنگام خوابیدن هرگز به پهلوها نخوابید و سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.
  7. در هنگام عطسه و یا سرفه کردن دهان خود را باز کنید و اطراف بینی را با دستان خود محکم نگه دارید. زیرا فشار به بینی مشکلاتی را برای بینی شما در پی دارد.
  8. در ماههای ابتدایی از فین کردن پرهیز نموده و برای شستشوی داخل بینی از سرنگ و پنبه استفاده نمایید.
  9. در روزهای ابتدایی جراحی، حتی الامکان آهسته بخندید و زیاد صحبت نکنید.

کلام آخر

ما برای انجام جراحی بینی در تهران، دکتر دارویش نادری را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که ایشان یکی از بهترین جراحان در این زمینه در تهران محسوب می شود و با اطمینان خاطر می توانید نزد ایشان نسبت به جراحی اقدام نمایید.

دکتر داریوش نادری

دکتر داریوش نادری

دکتر داریوش نادری متولد ۱۳۴۴ بعد از اتمام دوران تحصیل در مقاطع راهنمایی و دبیرستان (دبیرستان البرز) در سال ۱۳۶۲ وارد دانشکده پزشکی شیراز و در سال ۱۳۶۹ از این دانشگاه به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل گردیده است . در سال ۱۳۷۱ رزیدنتی جراحی عمومی را در دانشگاه تهران شروع و در سال 1375 به عنوان جراح عمومی فارغ التحصیل شده است و در سال ۱۳۸۰ دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در بیمارستان امام خمینی تهران آغاز و در سال ۱۳۸۳ با کسب رتبه اول در امتحان فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت خود را آغاز نموده است.

برچسب ها:
مقالات مرتبط

پیکرتراشی راهی نوین برای رسیدن به اندامی ایده‌آل و افزایش اعتماد به نفس

پیکرتراشی که با نام کانتورینگ بدن نیز شناخته می‌شود روشی است که می‌تواند چربی‌های اضافی بدن را از بین ببرد و افتادگی‌های پوست را معمولاُ پس از کاهش وزن شدید ایجاد می‌شود بهبود ببخشد. پیکرتراشی روشی برای کاهش وزن نیست بلکه تنها می‌تواند چربی‌های اضافه در قسمت‌های مختلف...

برگشت شکم بعد از لیپوماتیک و راه های جلوگیری از آن

برگشت شکم بعد از لیپوماتیک عارضه‌ای است که برخی از بیماران مدتی پس از جراحی با آن مواجه می‌شوند. لیپوماتیک شکم یک روش جراحی است که می‌تواند چربی‌های انباشته شده در ناحیه‌ی شکم را خارج نماید. با این وجود این سوال مطرح است که آیا نتایج لیپوماتیک شکم دائمی است؟ اگر نتایج...

بهترین جراح بینی استخوانی تهران + نمونه کار و فیلم واقعی

بهترین جراح بینی استخوانی تهران + نمونه کار و فیلم واقعی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران چه کسی است؟ این سوال از پر تکرارترین سوالاتی است که افرادی که دارای این فرم بینی هستند می پرسند، در واقع این سوال و یافتن پاسخ آن یکی از مهمترین گام های جراحی بینی استخوانی محسوب می شود، چرا که انتخاب پزشک متخصص، با تجربه و ماهر در...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *